Direktlänk till inlägg 25 december 2008

Juldagen...

Av Madeleine - 25 december 2008 10:26


På juldagen bjöd vi den äldsta dottern och hennes familj på middag.

De fick emellertid INTE julmat, jag gjorde fläskfilé i ugn med kantarell-stuvning istället...

Tror det blev rätt uppskattat...! ;-)


Sen hade vi julklappsbyte med barnbarnen...

 

Melvin fick "ny frisyr"...Hi hi!

 
 
Familjen Höglund

Familjen Höglund

28 december 2008 15:26

Vi uppskattade mycket att du bjöd på annat än julmat. Det var en jättegod fläskfilè du gjort. Tack för dom fina julklapparn :) *Kramar från oss*

http://www,melindahoglund.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 8 januari 2009 22:10

  Nu är det dags för version 4! Gå in via Länkar till höger : Min 4:e blogg eller madlin4.bloggagratis.se   Väl mött! ...

Av Madeleine - 8 januari 2009 17:13

  GRATTIS på 43-årsdagen min goa lillebror!   Sätter in den här sköna bilden som publicerades i Svensk Damtidning på tidigt 80-tal...! En "tuff" Julle i kepa och avklippt jeansväst som får autograf av LILLBABS! KAN DET BLI BÄTTRE...? Hi hi! :-)   Ho...

Av Madeleine - 1 januari 2009 21:55

  Ja, så var det då ett nytt år igen... I Gisslarbo avnjöts det dessa godsaker i väntan inför 12-slaget... Inte dumt vill jag lova...! Till detta drack vi ett jättegott vitt vin som min yngsta dotter köpt åt oss i Oslo!    Lyxigt värre minsann...!!!...

Av Madeleine - 29 december 2008 16:38

  Det blir så häftiga isformationer vid dammen nu när det är några minusgrader ute... Tog några bilder i förmiddags...   Kolla...! :-)        Tjusigt värre...!!!   ...

Av Madeleine - 28 december 2008 11:49

  Naturen bjuder på storslagna vyer nu! Jag tog kameran med mig på en promenad längs Gisslarboån...   Titta och njut...!!! :-)                     Varje årstid har ju sin tjusning...! :-)             ...

Ovido - Quiz & Flashcards